İstanbul Diş Hekimi Kanal Tedavisi

Bu içeriğimizde en çok merak edilen konulara değinmekle beraber İstanbul diş hekimi kanal tedavisi, hakkında sizlere detaylar sunacağız. Ağız içerisinde ciddi bir diş çürümesinin veya enfekte olmuş bir dişin kurtarılması için yapılan tedavi yöntemine kanal tedavisi yöntemi denilmektedir. Kanal tedavisinde çürüklüğün ya da enfeksiyonun olduğu diş geniş çaplı tedaviye alınmaktadır. Diş içerisinde ağrıya ve enfeksiyona sebep olan sinir ve diş özü diş içerisinden alınmaktadır.

İç kısım olarak ifade edilebilen diş bölümüne temizleme işlemleri uygulanarak doldurulma yapılır. Çoğunlukla ağrılı bir uygulama olarak görülen kanal tedavisi süreci bazı hastalar tarafından ertelenmektedir. Modern teknikler artık bu ağrılı sürece son vererek bir iki seans gibi kısa sürede çözüme ulaştırmaktadır. Konforlu ve kısmen ağrısız tedavi süresi için uzman bir hekime tedavi olmalısınız. Ağrılı geçen tedavi süreçleri genellikle enfeksiyon kaynaklı olarak tespit edilmiştir.

Genel anlamda tedavi sürecinin ağrısız bir işlem olduğu ifade edilebilir. Tedavi sürecinde yaşanılan erteleme durumları sonucunda diş kök ve doku alanlarında enfeksiyon oluşumu meydana gelebilir. Bu enfeksiyon da diş ve kemik kayıplarına neden olmaktadır. İstanbul diş hekimi kanal tedavisi uygulamaları ve erken tespit gibi avantajlardan faydalanabilirsiniz. Böylece temizlenen diş dolgusu yapılarak dişin ileriye dönük bir problem çıkarmasına engellenmiş olur. Kanal tedavisi, tıp biliminde endodonti olarak ifade edilir. İstanbul Diş Hekimi Kanal Tedavisi uzmanımıza sordu;

Kanal Tedavisi Zor Bir İşlem Midir?

Kanal tedavisi dişin yapısına çürüklüğüne ve enfeksiyonun boyutuna göre farklı zorluklar da olabilmektedir. Diş merkezindeki kökün alınması işlemi aslında bakıldığında kolay bir işlemdir. Lokal anestezi uygulandığı için herhangi bir ağrı ve şikayetin olma durumu da bulunmamaktadır. Günümüzdeki gelişmelerle birlikte diş minesine ve dişe zarar vermeden diş sinirlerinin ve düşün eşinin temizlenmesi ve sonrasında yeniden doldurulması ile diş ana görevini yerine getirir.

Kanal tedavisi kişilere ve kişilerin duyduğu hassasiyete göre tek seansta ya da iki seansta yapılabilir. Bu tamamen kişinin durumu ile alakalı olup kanal tedavisinin yöntemlerinin zorluğu ile alakası bulunmamaktadır. Ancak her ne kadar kanal tedavisinin kolay olduğu söylense de kanal tedavisinde teşhis oldukça önemlidir. Teşhisin doğru yapılabilmesi doğru tedaviye karar verilmesi için önemlidir. Bu nedenle alanında uzmanlaşmış doktorlardan yardım almanız önemlidir. İstanbul diş hekimi kanal tedavisi yapan uzman doktorlara başvurmanız tavsiye edilir.

Kanal Tedavisi Hangi Durumlarda Uygulanır?

Tedavinin gerekli olduğu durumların en başında diş kemik kısmında oluşan çatlaklar ve çürükler gelmektedir. Dişin iyileşme göstermeyecek kadar zarar görmesi halinde pulpa bölgesinin çıkartılması ile diş koruma altına alınmaktadır. Bu sayede kanal tedavisi sürecinde en büyük fayda dişin kemik yapısını kaybetmeyerek ölü diş yapısının kurtarılmasının sağlanması olur. Genel anlamda kanal tedavisi;

• Boyun ve yüz bölgelerinde oluşan şişlikler
  • Soğuk ve sıcaklara karşı duyulan hassasiyet
  • Isırma ve çiğneme esnasında oluşan ağrı
  • Diş etlerinde sivilceye benzer yara oluşumları ve şişme gibi durumlar
  • Derin çürük oluşumu ile beraber koyu forma oluşan diş etleri

İstanbul Diş Hekimi Kanal Tedavisi Fiyatları

Kanal tedavisi öncelikle muayene ve iyi bir tespit ile yapılması gerekmektedir. Kanal tedavisinin uzman kişilerce karar verilmesi diş sağlığınız için oldukça önemlidir. Bu aşamada hastaların ön muayene ile belirlenen fiyat politikasından faydalanması önerilir. Beklentilerinizden öte ihtiyaç duyduğunuz işlem ve detaylar uzman doktor tarafından sizlere iletilecektir.

Kliniğimiz genel anlamda uygun fiyat politikası çerçevesinde hizmet sunmaktadır. Her tedavi yöntemi aynı olmadığı için tedavinin zorluğuna göre bu ücretlerde farklılaşma yaşanabilir. Tüm bu aşamaları ve değerlendirmeleri randevu alarak yüz yüze görüşme sağlayabilirsiniz. Üstün teknolojiden faydalanan uzman doktorlarımız sizlere doğru hizmeti, uygun fiyat politikası ile sunacaktır. Tedavi yöntemleri, işlem adımları, öncesi ve sonrasında yapılması gerekenler gibi tüm detaylara İstanbul diş hekimi kanal tedavisi hizmet, talebinizi ileterek randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Bizi Takip Edin !