Acıbadem Diş Hekimi

Acıbadem Diş Hekimi Kliniği

Acıbadem diş hekimi hizmetimiz ile birlikte aktif bir şekilde ağız ve diş sağlığı amacı ile çalışmalarımızı yürütüyoruz. Sunduğumuz bu alan dahilinde son teknoloji cihazları bünyemizde yer vermekteyiz. Aynı zamanda hekimlerimiz de alanında uzman kişilerden oluşarak hastaları için en doğru adımlar atmaktadır. Bulunduğumuz bölge de en iyi diş hastanelerinden birisi olarak hastalarımız için çözüm odaklı birçok tedavi yöntemi uyguluyoruz. Uyguladığımız yöntemler doğrultusunda hastaların iyileşme oranı oldukça fazla olmaktadır.

Ağız ve diş sağlığı birçok sorun ile karşılaşabileceğimiz bir daldır. Meydana gelen bu sorunlar çoğu zaman önemsenmez ve ağrıyana kadar ihmal edilir. Ancak diş ağrısı ve hassasiyeti gibi durumlar bu durumun ilerlediğini ve önemsenmesi gerektiğini ifade etmektedir. Hastalar meydana gelen diş sorunlarını ihmal ettiği takdirde daha büyük sorunlar ve daha uzun bir tedavi süreci ile karşı karşıya kalmaktadır. Bundan dolayı diş hekimi tarafından hastaların mutlaka en çok 12 ayda bir diş kontrolü yapılması önerilir.

Acıbadem Diş Doktoru

Meydana gelen diş sorunlarının birçok nedeni bulunabilir. Bu nedenler teşhis edilip tedavi edilmediği takdirde diş sorunları ilerleyerek organlara kadar etki etmektedir. Hayati olarak risk ile oluşturabilecek bir faktör olup ihmali büyük sonuçlar doğurmaktadır. Genellikle diş ağrısı ve diş çürükleri gibi durumlardan dolayı diş hastanesine yönelim olmaktadır. Gerçekleşen şikayetlere göre farklı bir şekilde tedavi yöntemleri seçilmekte olup uygulanmaktadır. Örneğin diş kliniği bünyemizde yer alan bir doktor, diş çürüğü için dolgu yada kanal tedavisi tercih edebilir. Seçeceği tedavi yöntemi tamamen hastanın durumuna bağlı olmaktadır.

Hizmet verdiğimiz bölgede ve çevresinde en iyi hastanelerden birisi olarak hastalarımızın memnuniyetini elde etmiş durumdayız. Meydana gelen durumlara karşı hastalarımız tedbirli şekilde davranmalı ve bu alanda ihmal etmeyerek bir doktora başvurulmalıdır. Gerçekleşen başvurular doğrultusunda diş hastanesi üzerinde yer alan doktorlarımız gerekli şikayetleri dinleyerek röntgen gibi bir çok detaya başvurur. Yapılan tetkikler ve incelemeler sonucunda hasta için şikayet tespiti gerçekleşerek uygulanacak tedavi yöntemine yönelim sağlanır. Böylece alanında uzman doktorlar tarafından kısa bir sürede hasta ağız sağlığına kavuşacaktır.