Hakkımızda

KLİNİK ARTI BİR AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI POLİKLİNİĞİ

Klinik +1

Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği Ocak 2021’de İSTANBUL Suadiye’de Hasta Kabulüne Başlamıştır. Klinik +1 Diş Sağlığı ve Diş Estetiğiyle İlgili Tüm Branşlarda Hizmet Vermektedir.

İstanbul Diş Kliniği

Başlıca Hizmet Verilen Tedaviler ve Uygulamalar:

Estetik Diş Hekimliği: Gülüş Tasarımı, Hollywood Smile, Lamine Diş Kaplama, Zirkonyum DİŞ kaplama, Porselen Diş Kaplama, Kompozit Lamine (Bonding), Estetik Dolgu, Diş Eti Şekillendirme (Pembe Estetik), Kırık Diş Tedavisi, Diş Beyazlatma (Bleaching), Detertraj (Diş Taşı Tamizliği).

Ağız Diş ve Çene Cerrahisi: İmplant, Gömülü Diş Çekimi, 20 Yaş Diş Çekimi, Sinüs Lifting, All on Four, Greft-Membran Uygulamaları, Diş Eti Hastalıkları, Diş Eti Kanama Tedavisi.

ÇOCUK DİŞ HEKİMLİĞİ: Çocuk Diş Dolgusu, Amputasyon, Flor Uygulaması, Çocuklarda Diş Leke Temizliği, Süt Diş Çekimi, Çocuk Kanal Tedavi Uygulaması. Genel Diş Hekimliği : Dolgu, Diş Taşı Temizleme, Kanal Tedavisi, Diş Çekimi, Diş Rontgeni, Genel Diş Muayenesi, Ağız içi Hijyen Eğitimi.

Klinik +1 Suadiye Emin Ali Paşa Caddesi No:27’de (Migros Karşısı) Hizmet Vermektedir.

Suadiye Diş Kliniği'nde Özel Ayrıcalık Sizleri Bekliyor

Şehir dışı ya da yurtdışından gelecek Hastalarımız için tedavileri boyunca ücretsiz konaklama ve transfer hizmetimiz mevcuttur.

Klinik+1’de ilk Diş muayene ve teşhis ücretsizdir. Ağız içi kontrollerini yapıldıktan sonra yapılacak işlemler için ücretler belirlenir, Ardından ödeme şekilleriyle birlikte size sunulur. Kabul ettiğiniz takdirde işlemlere başlanır.

klinik arti bir vip hizmet
dots